היי רון, ספר לנו עליך:
אני בן 38, נשוי, חי בתל אביב. בעל תואר ראשון במנה"ס.
בעל נסיון של 14 שנים בעולמות השיווק הפרסום הדיגיטלי והקד"ם.
מתוכם חמש שנים כמנהל קריאייטיב ואסטרטגיה במשרדי הקד"מ המובילים בישראל – "טרגט מרקט" ו"פרומרקט".
בשנת 2005 ייסדתי את חברת "טינק פתרונות שיווק לנוער" ושימשתי משך שש שנים כמנכ"ל החברה לצד שותפי יניב ויצמן ובשנת 2011 ייסדתי את חברת "דה-וול" מפתחת הפלטפורמה "wallstream" ובמשך שלוש שנותיה של החברה אני משמש כמנכ"ל.
הוולרים הם צעירים בגילאי 16-35, כאשר מספר החברים הממוצע שלהם עומד על 970 (בעוד ממוצע היוזרים ברשת עומד על 256 חברים), הם Early Adopters וקובעי טרנדים.
כיצד קריאטיביות באה לידי ביטוי במקצוע שלך?
אני בראש ובראשונה איש קריאייטיב.
החל משנת 2000 בה התחלתי כקופי רייטר צעיר דרך הפיכה למנהל קריאייטיב ומנכ"ל משרד הפרסום "טינק" ו"דה וול".
בתקופה זו אני חתום על עשרות מהלכים קריאייטיבים למותגים המובילים בארץ כדוגמת כפר המוזיקה של קוקה-קולה, הקמת הרשת החברתית של קוקה קולה, ייסוד "פלאפון "VIP, הפלטפורמה השיווקית לצעירים של חברת פלאפון, השקת המותג AXE ועוד רבים.
ספר לנו על WellStream:
Wallstream הינה פלטפורמה דיגיטלית המתאימה קמפיינים טלוויזיוניים למדיה החברתית תוך הפצתם באמצעות שילוב ייחודי של טכנולוגיית הפצה מדידה, תוכן אינטראקטיבי, ורשת של אלפי מובילי דעה חברתיים.
WallStream מייצרת אוטומטית ע"ג פרסומות אינטראקציה שמתאימה ל-DNA של הרשת החברתית: מבדרת, מסקרנת, אינטראקטיבית, משחקית, ניידת, מניעה לפעולה והכול על גבי המדיה בלי לעזוב את הפיד!
אז מי הוא בעצם "וולר"?
הוולרים הם צעירים בגילאי 16-35, כאשר מספר החברים הממוצע שלהם עומד על 970 (בעוד ממוצע היוזרים ברשת עומד על 256 חברים), הם Early Adopters וקובעי טרנדים.
הם יותר מושפעים ממותגים, הרבה יותר חברתיים משאר קהלי היעד המחפשים הן השתייכות והן התבלטות.
הם גדלו עם כפית של אינטרנט בפה ועל כן חיים ומבינים אותו טוב יותר משאר קהלי היעד.
כיצד מאותרים ה"וולרים"?
Wallsream מפעילה אלגוריתם ייחודי המאפשר לזהות מובילי דעה ברשתות חברתיות ע"פ פעילותם החברתית בלבד ותרגום הנתונים ל "שווי חברתי" – יחידות מדידה המגדירות את שוויו של המשתמש כשגריר פרסומי עבור מותג ספציפי.
ה"שווי החברתי" הינו נתון דינאמי הבונה את מאגר המידע בזמן אמת.
השווי החברתי משתנה ומתעדכן בהתאם לפעילות של המשתמשים ברשתות החברתיות בכל רגע נתון – כמה חברים יש להם, כמה פעמים הם מתחברים לרשת החברתית, כמה הם מגיבים לתוכן שאנשים מעלים, כמה תגובות הם מקבלים על תכנים שהם מעלים וכו.
בכל שנותיי במקצוע ראיתי אין ספור תוצאות קמפיין המבוססות על הנחות והשערות שמטבען מייפות מציאות. אני חושב שרק בעולמות הדיגיטל המודרני, ניתן להציג אמת מדויקת ברמת הפיפס. זאת הסיבה שהתחום כה מרתק אותי. אם כמפרסם אינך מפחד להתמודד עם האמת, אתה יכול ללמוד, לשנות, להשתפר ולהשפיע בכל שנייה נתונה באמצעות כלים מתוחכמים וגמישים.
כמה גולשים מונה הקהילה כיום? מהו פוטנציאל הצמיחה שלה בישראל?
אנו מנהלים קהילת וולרים המורכבת מ-12,000 יאנגסטרס - מובילים חברתיים
תוך הגעה ל REACH פוטנציאלי של כ- 2 מיליון גולשים צעירים בישראל דרך המלצה חברית.
.
מניסיונך, מהן זירות הדיגיטל בהן המסר מופץ באופן הכי ויראלי?
בישראל: FB , אינסטגראם ווואטס-אפ.
בארה"ב – FB וטוויטר.
אילו מוצרים/מותגים ישנו את הערך המוסף הגבוהה ביותר בשימוש בWellStream?
כל מותג/מוצר הפונה לצעירים, אשר מבין את האופי המיוחד של קהל זה ואת החדשנות אותה הקהל מצפה לקבל.
מהם הקמפיינים המוצלחים/בולטים עד כה?
- קמפיין פפסי מיני מקס.
- תיירים פלוס של אלעל.
- סאמר סייל של סופר פארם.
- ראשות הדואר.
טיפ ברזל לגולש הצעיר הממוצע: "איך להפוך לוולר":
אם אתה מאמין/ה ביכולת שלך להשפיע, לאגד סביבך קבוצה נכבדת של חברים, להתבטא, לשנות, לגרום למסר לעבור באופן המיטבי לחבריך עשית 80% מהדרך. 20% הנוספים – מוטיבציה וחדוות היצירה.
אם לא היית סטארטאפיסט, בטח היית:
אחרי עשור כיזם בתחומי הטכנולוגיה והפרסום אני לא יכול לראות את עצמי עושה משהו אחר.
אני חושב שמעולם לא הלכתי בנתיב אחר.