אפליקציות שאנחנו אוהבים - MyPermissions האפליקציה הזו תאפשר לכם לצפות ולהסיר הרשאות שנתתם לשרותי רשת שונים, בינהם פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וג'ימייל
הושקה אפליקציית המסנג׳ר החדשה של פייסבוק! פייסבוק השיקה את אפליקציית המסנג׳ר החדשה במייקאובר רענן ל iOS 7 , האם זהו התחליף האולטימטיבי ל SMS שלנו ? או אלטרנטיבה ל - WhatsApp ?
פיירפוקס מתחדש! קרן מוזילה הכריזה על שיפור משמעותי בממשק חווית המשתמש בגרסה החדשה Australis, למכורים שבכם, אל דאגה ה add ons שלה ימשיכו לעבוד כרגיל!
תפסת מרובה תפסת! כשויז'ואלים עשויים בצורה טובה ואסתטית, ובנויים קונספטואלית ע"פ עקרונות המותג וקהל היעד שלו, הן עושות את העבודה ומייצרות שיח ועניין סביב המותג. צפו בתכנים מעניינים מתוך הפקות אופנה.
בין מיתוג למיתוג און-ליין פרק ראשון: כולנו אנשי מותג כולנו יודעים את התורה... אתחיל בזה שלפעמים אני קולטת את עצמי - חיה בעולם שרוב האנשים לא רואים. אני כבר לא מסוגלת ללכת ברחוב בלי לנתח מותגים, זו כבר מחלה חשוכת מרפא שאפילו רופאי אליל באפריקה לא יוכלו לרפא.
אסטרטגיית המובייל של Amazon כבר תקופה ארוכה שאני עוקב אחרי פעילות הדיגיטל המשובחת של אמזון, שלדעתי יכולה בקלות לעשות "בית ספר" לחברות טכנולוגיה ומותגים באופן כללי.
הסמארטפון ככלי בונה נאמנות צרכנים מכשירי המובייל שלנו צמודים אלינו 24/7, זו כבר עובדה. הסמארטפון שלנו, שהוא באמת חכם עם חיבור מהיר לאינטרנט, GPS, מגוון שירותי מפות וניווט (יש לא מעט שגם עובדים…) וכמובן מבחר עשיר של אפליקציות, כל אלו ביחד הופכים את הנייד שלנו לערוץ שיווקי חסר תקדים עבור מותגים ומשווקים. אבל הסמארטפון שלנו לא לבד,
גם עצים בטבע מוגנים בזכויות יוצרים בשנות ה-90 כיכב עץ ברוש בודד בקליפורניה במרכזה של פרשה תקשורתית, שהפכה במהרה לסמל בדיון הרחב אודות זכויות יוצרים. בניגוד לדיון המקובל, הסובב סביב זכויותיו של היוצר על יצירתו, במקרה זה מדובר בניכוסה של פיסת טבע לקבוצת אנשים.
איך התאהבתי ב WWE כשהיית נערה קיבלתי הזמנה לאירוע של המשפחה בחו"ל שפשוט לא יוצאת לי מהראש (לצערי לא חזיתי את עתידי בתור מעצבת אז לא טרחתי לשמור אותה) זו הייתה חתונה בלונדון שהייתה מיועדת להתקיים בפורים..
שימוש בצילומים ותמונות של ידוענים כשידוענים נעזרים באינסטגרם או בכל רשת חברתית הם עושים זאת מטעמים אישיים, מיתוגיים ושיווקיים, אך לא בהכרח מסחריים. פרשת האינסטגרם הוכיחה זאת. הידוען מעוניין שיקראו מה הוא עושה ברגע זה בביתו אך לא מעוניין שמישהו ישתמש במידע ובצילומים אלו למטרות קמפיין הפרסום שלו.
תל אביב וברלין בשיתוף פעולה ראשון מסוגו למען קידום יזמות משותפת תל אביב וברלין בשיתוף פעולה ראשון מסוגו למען קידום יזמות משותפת