זה כבר לא סוד שזמן ממושך מהיום שלנו אנחנו מעבירים בגלילת עכבר ובהייה במסך המחשב שלנו לעיתים תוך חיפוש ממוקד במנועי החיפוש ולעיתים תוך שיטוט רנדולמי ללא סיבה.
אז מה בתכלס?
כסטודיו לקריאייטיב העוסק ביצירת תכנים ויזואלים, אנחנו מאמינים שהמשפט: תמונה שווה אלף מילים הוא נכון או למעשה תמונה אחת שווה אלף לייקים.
כמובן שמילים בעולם הוירטואלי הן חשובות לקידום וכוונות המשורר אך לפעמים עייני המשוטטים עייפות מלקרוא ולכן הן נחות על גבי תמונות שתפקידן הוא לספר את הסיפור של העסק.
כשהויז'ואלים עשויים בצורה טובה ואסתטית, ובנויים קונספטואלית ע"פ עקרונות המותג וקהל היעד שלו, הן עושות את העבודה ומייצרות שיח ועניין סביב המותג.
מתוך הפקה אחת (לדוגמא בעולם האופנה והאביזרים) ניתן להוציא מגוון עשיר של תכנים ויזואלים.
כאשר בונים הפקת קונספט לוקחים בחשבון את הפן הטכני של המותג (הבגד עצמו, התכשיט הנעל וכו'..) וגם את האווירה שהעסק רוצה לייצר - ה – look and feel של המותג.
שני העולמות האלו מספרים את הסיפור השלם של המותג.
אותם תכנים ויזואלים: גלויות הקטלוג, צילומי packshot, סרטוני behind the scene, צילומי cinemagraph מתוך ההפקה הם בעצם ארסנל חומרים ויזואלים אשר מלבישים את ממשקי האינטרנט של כל מותג לטווח ארוך.
המטרה היא לטפטף את החומרים ולשלב אותם עם מאמרים/טקסטים נלווים ולשמור על עניין הקהילה במותג.
אז מה בתכלס?
כסטודיו לקריאייטיב העוסק ביצירת תכנים ויזואלים, אנחנו מאמינים שהמשפט: תמונה שווה אלף מילים הוא נכון או למעשה תמונה אחת שווה אלף לייקים.
כמובן שמילים בעולם הוירטואלי הן חשובות לקידום וכוונות המשורר אך לפעמים עייני המשוטטים עייפות מלקרוא ולכן הן נחות על גבי תמונות שתפקידן הוא לספר את הסיפור של העסק.
כשהויז'ואלים עשויים בצורה טובה ואסתטית, ובנויים קונספטואלית ע"פ עקרונות המותג וקהל היעד שלו, הן עושות את העבודה ומייצרות שיח ועניין סביב המותג.
מתוך הפקה אחת (לדוגמא בעולם האופנה והאביזרים) ניתן להוציא מגוון עשיר של תכנים ויזואלים.
כאשר בונים הפקת קונספט לוקחים בחשבון את הפן הטכני של המותג (הבגד עצמו, התכשיט הנעל וכו'..) וגם את האווירה שהעסק רוצה לייצר - ה – look and feel של המותג.
שני העולמות האלו מספרים את הסיפור השלם של המותג.
אותם תכנים ויזואלים: גלויות הקטלוג, צילומי packshot, סרטוני behind the scene, צילומי cinemagraph מתוך ההפקה הם בעצם ארסנל חומרים ויזואלים אשר מלבישים את ממשקי האינטרנט של כל מותג לטווח ארוך.
המטרה היא לטפטף את החומרים ולשלב אותם עם מאמרים/טקסטים נלווים ולשמור על עניין הקהילה במותג.
להלן דוגמא לשתי הפקות מתחום האופנה והעושר של החומרים מתוך כל הפקה:
1.AnnA סטודיו בוטיק
1.AnnA סטודיו בוטיק
Behind the scenes fashion shoot-מאחורי הקלעים הפקת אופנה עבור אנה הבוטיק הנודד, סטודיו אדרבא ואדרבא
2. Olee's Key - Fashion Accessories
Behind the scene of Olee's Key - Fashion Accessories Ctalog
הפוסט נכתב ע"י:
סטודיו " אדרבא ואדרבא " המתמחה ביצירת תכנים ויזואלים.
סטודיו " אדרבא ואדרבא " המתמחה ביצירת תכנים ויזואלים.