היו לנו 60 יום לגייס 65 אלף דולר למזקקת הוויסקי הראשונה שמייצרת וויסקי סינגל מאלט בישראל!
לא היה לנו וויסקי למכור, רק את החזון. אז לקחנו את קמפיין גיוס ההמונים למזקקת הוויסקי של Milk and Honey הישראלית ונתנו לו boost בכל הכח.
אל קו הסיום הגענו לא רק עם השגת יעד הגיוס, אלא עם 10,000 דולר מעבר למצופה, תקפנו בכל החזיתות, התחלנו ברשתות החברתיות ויצרנו אסטרטגיה שלמה לכל ערוץ ולכל קבוצה.
אך למרות ההיענות, הרשתות החברתיות היו אחראיות רק ל-7,000 דולר מסך הגיוס.
אז איך עשינו את זה?
בהתחלה ניסינו לעבוד ברשתות החברתיות, איתרנו קבוצות בפייסבוק, בלינקדאין ואנשים משפיעים בטוויטר. אבל בשורה התחתונה הפעילות ברשתות החברתיות הניבה לנו רק 4,000 דולר. זה לא הספיק.
25 יום לפני סיום הקמפיין התחלנו באסטרטגיית יחסי ציבור. אמנם נהוג להספיד בימינו את יחסי הציבור, אבל הם הניבו לקמפיין שלנו 40 אלף דולר.
כתבנו מאמר ל-BuzzFeed ואפילו יצרנו הטבה מטורפת באתר כדי למשוך את הגולשים.
פנינו לעיתונאים ולבלוגרים, קיבלנו חשיפה באתרי היי-טק ענקיים בארה"ב וגם זכינו לכתבה בטלוויזיה.
בסוף הצלחנו והחלטנו לשתף אתכם בתהליך גיוס מימון המונים ובמסקנות שלב אחר שלב.