Start Israel 2/1/2014

חמישה סוגי אבטיפוס שיעזרו לכם לגייס כסף

אם פעם הייתם יכולים להגיע למשקיע עם רעיון על הנייר ולקוות לצאת עם צ'ק, היום זה כבר הרבה יותר קשה. משקיעים רוצים לראות שיש לכם משהו ביד. לפעמים הם רוצים לראות מוצר ממשי ופיזי - אבטיפוס של המוצר שלכם. 

חמישה סוגי אבטיפוס שיעזרו לכם לגייס כסף

אבטיפוס הוא יצירת מודל ראשוני של המוצר שאתם שואפים לפתח. לרוב, מדובר בהדגמה שמוכיחה את היתכנות בניית המוצר. 

ייצור מוצר להפצה המונית כרוכה בעלויות לא מעטות. לשם כך, בוודאי תרצו לגייס כסף ממשקיעים. אך המשקיעים ירצו לראות במה הם משקיעים לפני שהם מפקידים בידיכם סכום לא מבוטל. לשם כך כדאי לבנות אבטיפוס שיציג ויזואלית את המוצר. 

 

חמישה סוגי אבטיפוס שיעזרו לכם לגייס כסף
חמישה סוגי אבטיפוס שיעזרו לכם לגייס כסף

יש כמה סוגים של אבטיפוס שאפשר להגיע איתם למשקיע. האבטיפוס יכול להיות הדמיה ממוחשבת, הדפסה תלת-מימדית, ועד אפילו אב טיפוס מלא, שבו המוצר עובד בשלמותו. 

אז איזה אב טיפוס כדאי לפתח כדי לא להגיע למשקיע בידיים ריקות?

 

 

 


הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול