ההנפקה של טוויטר עשתה רעש גדול לאחרונה. המניה זינקה ביום ההנפקה בעשרות אחוזים והדהימה את כל המעורבים ואת המשקיעים השמחים.
ההצלחה ביום ההנפקה מיצבה את טוויטר שוב כשונה מפייסבוק, שמנייתה הציגה יכולות שונות בעליל באותו המצב.
אך לא רק ביצועי המניה מבדילים בין שתי הרשתות החברתיות., גם אופן שיתוף המידע.
טוויטר משתפת את המידע שלה עם כמה מנועי חיפוש יעודיים לטוויטר וכך מאפשרת למשווקים לחקור ולהעמיק בדעות המשתמשים.
ריכזנו שלושה מנועי חיפוש חשובים שיעזרו לכם בפעם הבאה שתנסו למצוא קהל רלוונטי.