צילום יח"צ: עופר חג'יוב
היי צח, ספר לנו עליך
לקראת משבר גיל 40, נשוי + 2 פרחחים קטנים עם הכנה לכלב.
נהנה וסובל בו זמנית בתחום הפרסום למעלה מ - 11 שנה. בין בריף לסופרווייזר, כותב גם ספרי ילדים ומנהל את אתר האקטואליה היומי www.thedailykiller.co.il: אתר המסקר את הכותרות הבוערות של היום באמצעות קריקטורות של המאיירים המובילים בישראל.
האג'נדה שלך?
פרסום זה לא חדר ניתוח.
לכו הביתה, מחר זה ייפתר.
האם לדעתך קריאטיב מסורתי יכול להשתלב בפעילות גולשים בזירה הדיגיטלית?
עדיין לא קם הגאון שהצליח לפצח את הסוגיה הזו.
הרבה דינוזאורים מוכשרים אך "מסורתיים" שחיים בתעשייה, הבינו שעולם הפרסום של שנת 2000 רחוק אלף שנות אור מהפרסום של ימנו, אך לא די בלהבין. צריך לדהור קדימה.
העולם שייך למקליקים. ס ט א ג א ד ו ש!
מהם סוגי הלקוחות/המותגים המועדפים עליך בעבודת הקריאטיב?
לקוחות שיודעים להקשיב. ולאשר בטלפון.
אנו עדים לאחרונה לריבוי משמעותי של "משרדי פרסום בדיגיטל", כיצד מסבירים ללקוח על ההבדל בין חברה שיודעת "להביא לייקים" לבין הפונקצייה של משרד פרסום בתקופה זו?
אכן תקופה לא פשוטה.
לקוחות רוצים "כאן ועכשיו" ולא "שם ואחר כך".
תפקידנו, כפרסומאים, להסביר להם, שברוב המקרים "שם ואחר כך",
הוא הרבה יותר אפקטיבי בלונג ראן.
שלושה טיפים לקופיריטרים שחלומם לעבוד במשרד פרסום גדול?
1. חפש להתחיל במשרד קטן או בינוני שמנהל הקריאייטיב שעובד בו היה באחד המשרדים הגדולים.
2. תיפתר מהאישה, מהחברים ובכלל, מהחיים.
3. תפסיק לחלום ולך תכין תיק עבודות!
מהו השינוי העיקרי שהיית רוצה להוביל בתחום הפרסום?
או - הו, יש בלי סוף.
בואו נתחיל באתרי התמונות.
ז"א, בואו נפסיק איתם לאלתר וניתן יותר כבוד למאיירים ולצלמים.
למי שאינו מכיר את הבלוג thedailykiller.co.il , ספר לנו כיצד עלה בראשת הרעיון להקים אותו ומהו החזון?
הכול התחיל כשהייתי מאייר את חברי לפייס בתור ברכת יומולדת.
אנשים אהבו את הקו והתחלתי לפתח אותו גם לקריקטורות אקטואליות.
משם, המשכתי לדף בפייס שקראו לו "הקו החם" - קריקטורה שעושה את היום. ואז, בעודי מנסה לפצח את הבריף של החיים של עצמי, חשבתי שנחמד יהיה לעשות אתר אקטואליה שמזמין עוד מאיירים להעלות את יצירותיהם: מעין מוזיאון קריקטורות לאקטואליה יומית. כסף עוד לא ראיתי מזה ואני לקראת גיל 40 בפרסום. מי יודע? אולי בקרוב אקנה מונית.
לקראת משבר גיל 40, נשוי + 2 פרחחים קטנים עם הכנה לכלב.
נהנה וסובל בו זמנית בתחום הפרסום למעלה מ - 11 שנה. בין בריף לסופרווייזר, כותב גם ספרי ילדים ומנהל את אתר האקטואליה היומי www.thedailykiller.co.il: אתר המסקר את הכותרות הבוערות של היום באמצעות קריקטורות של המאיירים המובילים בישראל.
האג'נדה שלך?
פרסום זה לא חדר ניתוח.
לכו הביתה, מחר זה ייפתר.
האם לדעתך קריאטיב מסורתי יכול להשתלב בפעילות גולשים בזירה הדיגיטלית?
עדיין לא קם הגאון שהצליח לפצח את הסוגיה הזו.
הרבה דינוזאורים מוכשרים אך "מסורתיים" שחיים בתעשייה, הבינו שעולם הפרסום של שנת 2000 רחוק אלף שנות אור מהפרסום של ימנו, אך לא די בלהבין. צריך לדהור קדימה.
העולם שייך למקליקים. ס ט א ג א ד ו ש!
מהם סוגי הלקוחות/המותגים המועדפים עליך בעבודת הקריאטיב?
לקוחות שיודעים להקשיב. ולאשר בטלפון.
אנו עדים לאחרונה לריבוי משמעותי של "משרדי פרסום בדיגיטל", כיצד מסבירים ללקוח על ההבדל בין חברה שיודעת "להביא לייקים" לבין הפונקצייה של משרד פרסום בתקופה זו?
אכן תקופה לא פשוטה.
לקוחות רוצים "כאן ועכשיו" ולא "שם ואחר כך".
תפקידנו, כפרסומאים, להסביר להם, שברוב המקרים "שם ואחר כך",
הוא הרבה יותר אפקטיבי בלונג ראן.
שלושה טיפים לקופיריטרים שחלומם לעבוד במשרד פרסום גדול?
1. חפש להתחיל במשרד קטן או בינוני שמנהל הקריאייטיב שעובד בו היה באחד המשרדים הגדולים.
2. תיפתר מהאישה, מהחברים ובכלל, מהחיים.
3. תפסיק לחלום ולך תכין תיק עבודות!
מהו השינוי העיקרי שהיית רוצה להוביל בתחום הפרסום?
או - הו, יש בלי סוף.
בואו נתחיל באתרי התמונות.
ז"א, בואו נפסיק איתם לאלתר וניתן יותר כבוד למאיירים ולצלמים.
למי שאינו מכיר את הבלוג thedailykiller.co.il , ספר לנו כיצד עלה בראשת הרעיון להקים אותו ומהו החזון?
הכול התחיל כשהייתי מאייר את חברי לפייס בתור ברכת יומולדת.
אנשים אהבו את הקו והתחלתי לפתח אותו גם לקריקטורות אקטואליות.
משם, המשכתי לדף בפייס שקראו לו "הקו החם" - קריקטורה שעושה את היום. ואז, בעודי מנסה לפצח את הבריף של החיים של עצמי, חשבתי שנחמד יהיה לעשות אתר אקטואליה שמזמין עוד מאיירים להעלות את יצירותיהם: מעין מוזיאון קריקטורות לאקטואליה יומית. כסף עוד לא ראיתי מזה ואני לקראת גיל 40 בפרסום. מי יודע? אולי בקרוב אקנה מונית.
איור: צח פלדמן
איור: צח פלדמן
איור: צח פלדמן
קמפיין אהוב מהשנה האחרונה? נמק והסבר
אני לא יודע אם מדובר היה בקמפיין או שמא בשלט נקודתי, אבל הצליחו לייצר פה משהו חזק: שלט נגד התעללות בילדים, שרק ילדים יכולים לקרוא. מבריק. חד. אפקטיבי. בין העיניים.
אני לא יודע אם מדובר היה בקמפיין או שמא בשלט נקודתי, אבל הצליחו לייצר פה משהו חזק: שלט נגד התעללות בילדים, שרק ילדים יכולים לקרוא. מבריק. חד. אפקטיבי. בין העיניים.