Creatives Team 7/1/2015

קריאטיבי אחד על אחד - טל מוסרי

קריאטיבי אחד על אחד -  טל מוסרי

היי טל, ספרי לנו עליך:

אהלן! מאיפה להתחיל? בת 30, גדלתי במדבר (מיתר), בזמן האחרון אני באזור 03 כי מה לעשות הכל קורה כאן אבל מקווה לחזור מתישהוא לשקט והשלווה של הנגב.


מאז שאני ילדה אני מנסה למצוא דרכים איך להפוך שקל ל-2... התחלתי בכתה ז', הייתי הולכת לסופר ביישוב וקונה מגש של 24 פחיות קולה ב1.40 לפחית, מקררת אותם היטב ומוכרת לילדים בבית ספר ב-3 שקלים- אחלה דמי כיס. אגב, הכסף לעולם לא היה משהו שהניע אותי, רק החדווה בלעשות דברים שאני אוהבת ולהצליח בהם (או לא). 

מפה לשם- צבא וקצת קבע, טיול נחמד למזרח ומשם ישר ללימודי הנדסת תעשיה וניהול ותכנית HMBA (מנהל עסקים בבן גוריון בשיתוף עם אוניברסיטת קולומביה). נשואה לנתי (שמאז שהתחתנו אני מתמודדת יום יום עם שם המשפחה המאתגר שהוא נתן לי(: ) ואמא של יובלי שהיא התינוקת הכי מצחיקה ומתוקה בעולם!  

 


החיים הם לא שחור ולבן הרוב נמצא באמצע. לא לפחד ללכת במסלול שונה. מה זה אומר בפועל? הגעתם לאיזה מבוי (שנראה) סתום? אל תחשבו על הדרכים המקובלות והמסורתיות לפתור אותו נסו לחשוב מחוץ לקופסה ובוודאות מחכה לכם פתרון יצירתי.    

ספרי לנו על הסטארטאפ הראשון שלך:

​את התואר הראשון שלי בהנדסת תעשייה וניהול עשיתי באוניברסיטת בן גוריון שם הכרתי חברה מדהימה- מיכל לופו, קבענו לעשות יחד את פרוייקט הגמר של התואר והחלטנו לעשות משהו משלנו, לא עניין אותנו להמשיך מחקר (מי אמר משעמם?..) של אחד הפרופסורים באוניברסיטה, התחלנו לעבוד על רעיון אחד ובגלל תכנית יזמות חדשה שפתחו באוניברסיטה לפרוייקטי גמר בתחום המובייל שאני ומיכל רצינו להתמודד על מקום בה שינינו את הנושא בעקבות הברקה של מיכל (הרעיון של SKEEPER שמיד ארחיב עליו) וכך נולדה חברת T.Saver שהביאה לעולם את מערכת SKEEPER..   

 

 

אז מה זה SKEEPR? 

ידעתם שהאמריקאים מבזבים 37 ביליון שעות בעמידה בתורים כל שנה?! הרעיון הוא לחסוך את כל השעות המיותרות האלה של עמידה בתורים! בעזרת SKEEPER אפשר להזמין תור מרחוק, להמשיך בעיסוקיך ולקבל התראות מתי להתייצב לקבלת שירות.  

תדמיינו שבמקום לעמוד בתור שלחתם ילד קטן שיעמוד במקומכם ויעדכן אתכם כל הזמן מה קורה ויקרא לכם להגיע כשתורכם מתקרב.  אז היום כבר לא צריך לסנג'ר אף אחד, SKEEPER כאן ומוכן לעשות את זה בשבילכם, בחינם!  

 

המערכת העקרית כוללת אפליקציית אייפון ואנדרואיד להזמנה ומעקב אחרי תור מוזמן וגם אפליקציית אייפד לניהול התור על ידי העסק (יש גם מוניטורים להצגת התור, קיוסק להוצאת מספר עמדת צ'ק אין..). היום SKEEPER חוסך עשרות אלפי שעות עמידה בתור בעשרות בתי עסק בישראל וברשת מרפאות בארה"ב וגדל ומתרחב כל יום! ​

בנוסף למיכל זכיתי לעבוד עם עוד הרבה אנשים מדהימים, זה מקום מעולה להגיד תודה לאמנון, גיא, קובי, אלון, איליה, שגיא, אורן ויוסי!

קריאטיבי אחד על אחד -  טל מוסרי
T.Saver beagining
קריאטיבי אחד על אחד -  טל מוסרי
SKEEPER עומד בתור..
קריאטיבי אחד על אחד -  טל מוסרי
קריאטיבי אחד על אחד -  טל מוסרי
שליחת הודעה
קריאטיבי אחד על אחד -  טל מוסרי
תורים מוזמנים

היכן את היום?

אחרי שנתיים של  הקמה וניהול מוצר ב SKEEPER, בחודשים האחרונים אני עובדת על מיזם חדש שנקרא we-buy שיעזור לכולנו לחסוך הרבה מאד כסף. ​לא יכולה לספר כאן פרטים בשלב זה אבל מבטיחה שיש למה לחכות!! בעזרת המכשיר הגאוני הזה (כבר מזמן לא רק טלפון...) שהיום נמצא אצל כולנו בכיס החיים שלנו הולכים ומשתדרגים, והכל קורה בלחיצת כפתור. רעיונות שבעבר היה קשה ליישם בצורה טובה ואיכותית הופכים היום לפיזיביליים בזכות הסמארטפונים ואנחנו בwe-buy הולכים לנצל עובדה זו כדי לייצר פתרון מעולה לצורך שאנחנו עונים עליו.    

 

 

מהן המסקנות העיקריות איתן יצאת לדרך עם המיזם החדש?

פוקוס. אפשר לבזבז המון זמן יקר (בסטארטאפ כל יום חשוב) במיליון כיוונים מעניינים או בקשות של לקוחות פוטנציאליים או קיימים. תעשו לעצמכם טובה ותזכירו לעצמכם כל יום מה באתם לעשות. לפעמים יש הזדמנויות ששווה לעצור ולשקול אבל רוב הפעמים אלה דברים שמסיטים אותנו מהמסלול המהיר שמוביל לפתרון של הבעיה שאנחנו באים לפתור.  חשיבות השיווק. יכול להיות לכם המוצר הכי טוב שיש, עונה בצורה מושלמת על הצורך, חווית משתמש מדהימה- עדיין חייבים להשקיע המון משאבים בשיווק. אל תסמכו על כך שהמוצר שלכם יהיה ויראלי :)  

 

 

מהם האתגרים העיקריים באפליקצייה החדשה?

האפליקציה החדשה תביא איתה בשורה מדהימה לשוק וכמו שאמרתי תאפשר לכולנו לחסוך המון כסף אבל גם כשיש לך רעיון מדהים ומשאבים להוציא אותו אל הפועל זה עדיין לא אומר שאתה הולך להצליח. מכיוון ש we-buy היא פלטפורמה שמשלבת בתוכה כמה תהליכים האתגר המרכזי שלנו הוא לעשות את זה תוך חוויה פשוטה קלילה וממכרת.  קל להגיד ומאתגר מאד לבצע! החשיבות של UX קיימת בכל מוצר שהוא, אצלנו זה אפילו חשוב פי כמה ולכן אנחנו שמים על החלק הזה דגש מרכזי. 

מהם מקורות ההשראה שלך?

​פגשתי המון אנשים חכמים ומעניינים בדרך אבל אין ספק שמי שהכי משפיע עליי ועל הדרך שלי זה אבא שלי.  הוא אחד האנשים המוכשרים שקיימים, מאז שאני קטנה תמיד עודד אותי לנסות ולהעז ולא לפחד גם אם יהיה כישלון (הוא גם היה המשקיע הראשון שלי)יש לו שילוב מדהים של אסרטיביות יושרה חכמה ואדיבות מה שגורם לו להצליח בכל דבר שהוא נוגע בו ויעיד על כך כל מי שמכיר אותו! 

 

 

איך נראים החיים עם 2 ילדים (ילדה וסטארטאפ)?

צריך ממש לדעת לתמרן ולג'נגל בין החיים הפרטיים לעבודה אבל עם קצת יצירתיות הכל אפשרי! אני זוכרת כמה פגישות מעולות שיובל באה איתי ועזרה לשבור את הקרח.. אגב, אני תמיד אומרת לנתי בעלי שאני מקווה שהיא תחליט ללמוד עיצוב גרפי בבצלאל, אני כבר רואה איך אנחנו הולכות לעבוד יחד בעתיד (-;   

 

 

5 טיפים ליזמים:

גם אני עדיין בתחילת דרכי (מקווה לעוד המון שנות יזמות :) ) אבל בכל זאת אשתף מהתובנות שלי עד כה: 


  • ​תזרקו את האגו בצד- אני בטוחה שכל יזם ויזמת הם מוכשרים מאד ויודעים לעשות הרבה דברים ולהגיע לתוצאות מדהימות, אבל אנחנו לא יודעים הכל, עדיף להגיד אני לא יודע ולהיעזר במומחים (אם מתאפשר מבחינת תקציב מעולה ואם לא- תמצאו דרכים יצירתיות) מאשר להגיד שאני יודע ולעשות עבודה לא מספיק טובה. ​בכל מקרה במקביל תמיד תלמדו ותשאפו להיות המומחים. 
  • אל תפחדו מתחרות! להפך. אם אין תחרות ברוב מוחלט של המקרים זה אומר אחד מה-2- או שהרעיון שלכם לא ישים טכנולוגית או שאין בו צורך. בסוף מי שיישם הכי טוב יישאר ולפעמים יש מקום בשוק ליותר מ-1. בנוסף- אפשר ללמוד המון ממוצרים קיימים בשוק, תשקיעו מאד בחלק הזה. 
  • Ups & Downs- טבעי ותמיד יהיו. המטרה היא להעצים את רגעי השיא ולא לשקוע ברגע השפל, אם אתם לא מצליחים לכו לחפש עבודה כשכירים.
  • סביבה קרובה תומכת- סופר קריטי. חיים של יזמים הם רכבת הרים וחייבים שותפים לחיים שאוהבים הרפתקאות ויותר חשוב- מאמינים בכם, אחרת יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי ​כי הדרך היא מאד ארוכה ובדרך כלל לא פשוטה.. . 
  • ​אל תהיו סודיים מדי בשלבי ההריון והלידה של המוצר שלכם, ספרו למכרים וחברים טובים, אתם לא מאמינים כמה זה יעזור לכם לחדד את הקונספט שלכם. ​

 

 ולסיכום, אם אתם הולכים על משהו תלכו עליו עד הסוף, ​אל תראו בעיניים, תאמינו במה שאתם עושים, תלמדו מה שאפשר ממי שנותן לכם פידבק שלילי אבל אל תתנו לזה להוריד אתכם, גם לגדולים ביותר היו כאלה שאמרו להם שזה שטויות ולא יעבוד, בסופו של יום רק מי שמעז עובד קשה וחולם בגדול מצליח בענק​! ועוד דבר חשוב-  גם אם המיזם שלכם לא תפס זה לא אומר שנכשלתם, הרווחתם המון ​צידה להמשך הדרך שלכם (לא משנה לאן היא מובילה).

 

 


הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול