אחד מהדברים המהנים ביותר בלעבוד עם סטארטאפים על תהליך הגדילה שלהם, הוא ההזדמנות להיתקל כל פעם באתגרים חדשים. לכל תעשייה יש את המחסומים שלה, ושום תהליך גדילה של סטארט אפ אחד לא דומה לשני. אתה תמיד חייב לאתגר את עצמך, את ההנחות שלך ולמצוא פתרונות חדשים. בממוצע של פעם ביום.
אם עוד לא יצא לכם לקרוא את הראיון שלי עם החבר׳ה הטובים של קריאייטיבס אני אעשה גרסת אמ;לק. בשנים האחרונות אני מייעץ ומלווה סטארטאפים בנושאי Content Marketing ו - Growth Hacking. כולל כמה סיפורי הצלחה בארץ ובחו״ל.
אני מנהל בלוג באנגלית אשר מלמד סטארטאפים ויזמים איך לנהל את אסטרטגיית השיווק התכני שלהם נכון ואיך לפצח את גדילה שלהם. הבלוג קיבל איזכורים במגזינים כמו The Next Web, Fast Company, KIssmetrics, time.com ועוד. במקביל אני בלוגר אורח בכמה מהבלוגים המובילים בתחום בעולם ומפרסם מדריכים ועצות לסטארטאפים בעברית בגיקטיים.
אז למה בעצם לפתוח עוד בלוג בעברית? כי יש דבר אחד שהייתי רוצה לעשות יותר והצלחתי לשכנע את צוות אתר Creatives לזרום איתי עליו.
סטארטאפים, בכל השלבים שלהם, מתמודדים עם בעיות גדילה שונות - הבאה של משתמשים, אסטרטגיית תוכן, העלאת אחוזי שימוש, בניית תוכניות referrals וכדומה. בארץ, יש מעט מאוד מידע זמין בעברית.
להתחיל ליצור תוכן שיכסה את כל התחום הזה ייקח ככל הנראה כמה שנים טובות, אבל לענות על שאלות סציפיות שיש לסטארטאפים, אפשר לעשות יחסית מהר.
אז הנה הרעיון לבלוג / מדור הזה - סטארטאפים יכולים לשלוח שאלות אליי למייל: [email protected] או באינבוקס באתר או לצייץ לי שאלות עם ההאשטג #askroy, ובכל פוסט שלי אענה לשאלה אחרת בצורה הטובה ביותר שאוכל.
רעיון די פשוט נכון? מי שמכיר את הבלוג שלי יודע שהמידע שאני מספק הוא לרוב מפורט למדי, אז חשבתי שהבלוג בקריאייטיבס יוכל להיות במה ליצירת מאגר שאלות ותשובות מפורטות בעברית.
אז מעכשיו, הבמה שלכם - תשאלו אותי הכל.