Creatives Team 11/6/2013

קריאטיבי אחד על אחד - הדס ימיני, תוכן שיווקי בניו מדיה

קריאטיבי אחד על אחד - הדס ימיני, תוכן שיווקי בניו מדיה
הדס ימיני. צילום: אלעד קליג'
ספרי לנו עליך בקצרה
אני הדס ימיני (dasy.co.il), מתעסקת בכל מה שקשור ליצירת תוכן, קמפיינים, אסטרטגיות שיווקיות וכמובן גם קריאייטיב ברשתות החברתיות. חלק גדול מהפעילות האינטרנטית שלי מתרכז בפייסבוק, בין אם מדובר בפרופיל האישי שלי, בעמוד הומור שחור שהקמתי, או בבלוג האופנה הקואופרטיבי שפתחתי לאחרונה www.bff.co.il.
 
קריאטיבי אחד על אחד - הדס ימיני, תוכן שיווקי בניו מדיה
מה הוביל אותך לתחום הניו מדיה?
התחלתי להתעסק בכתיבת תוכן בגיל מאוד צעיר, משם התגלגלתי להקמת פרויקטים אישיים ואתרים שונים בתחומים נרחבים בשוק הישראלי. עם צמיחת הפייסבוק וההתמכרות האישית שלי לכתיבת סטטוסים פיתחתי את האהבה ליצירת תוכן וחשיבה קריאייטיבית ברשת החברתית הממכרת.
 
כיצד קריאטיביות באה לידי ביטוי בתחום שלך? והיכן את מצליחה להתבלט?
הקריאייטיביות באה לידי ביטוי בכל מקום ובכל דבר שאני עושה: בין אם מדובר בציוצים יומיים, העלאת תמונות מעניינות לאינסטגרם, או בין אם מדובר בקמפיינים מגניבים ללקוחות.

ההתבלטות דינמית ומתבטאת בעיקר בחדשנות גאדג'טית או מתוכנתת כמו חיבור של תחרויות אינסטגרם עם פעילויות פייסבוק בWEB באופן בו חווית המשתמש אינה נפגמת, או ביצירת תוכן חדשני שישאב את הגולש ואת הלקוחות הפוטנציאליים לאהוד כל מותג ולהתחבר אליו ברמה אישית.
 
סביב אילו מותגים/עסקים תעדיפי להקים קהילה בפייסבוק? ולמה?
אעדיף תמיד להתעסק סביב מותגים שמעניינים אותי באופן אישי, כך החשיבה היצירתית שלי תתבטא ותפרח בצורה יותר נכונה.

אם נקפוץ שנתיים אחורה, אוכל לספר לכם שהלקוח הראשון שלי בניהול תוכן בפייסבוק היה חברה קמעונאית גדולה שמתעסקת באופנה ובגדי ים, זה נשמע מאוד סקסי, מגרה ומפרה, וזה אכן כך.

במקרה שלי אני מתעסקת בהמון תחומים, כך שתמיד אעדיף לקוחות בתחום האופנה, טיפוח, עיצוב, גאדג'טים או אפליקציות חדשות על פני נדל"ן או כלים סניטריים.
 
קריאטיבי אחד על אחד - הדס ימיני, תוכן שיווקי בניו מדיה
סביבת העבודה שלי
מה לדעתך היא הבעיה הכי גדולה בקידום עסקים בניו מדיה?
זו שאלה די מורבידית, ואני יכולה לענות עליה במאמר שלם ולא בפסקה אחת.
אחת הבעיות שמציקות לי, כמובילת דעה וכבלוגרית אופנה, היא אי הנגישות של חברות לאיש הקטן.
למה מתכוונת המשוררת?
לעניות דעתי חברות צריכות להשכיל ולצ'פר יותר מובילי דעה בתחום בו היא עוסקת כדי לקבל פידבקים אותנטיים וללמוד לשפר ולהשתפר, ובין היתר לשווק את עצמם באופן אורגני, וליצור עם כל גולש שיח בגובה העיניים.

ואם נתעסק בבעיה קצת יותר גדולה: בעלי החברות צריכים להשכיל ולהחזיק אנשי קריאייטיב אינהאוס כדי למקסם תוצאות ולהבטיח שהאדם שאחראי על השיווק ויצירת התכנים מכיר את המותג שלהם מכל הכיוונים ועושה את עבודתו בצורה הטובה ביותר.
 
מהו השינוי העיקרי שהיית רוצה להוביל בתחום?
הייתי שמחה לראות פלטפורמה בה חברות יעבירו את ממשקי שירות הלקוחות שלהם לתצורות יותר נגישות, כמו ייעוץ עם נציג מכירות בוואטסאפ או בפייסבוק בצורה מסודרת, ראויה, וכמה שיותר זמינה.
 
מהם המגמות העתידיות שניתן לזהות כבר עכשיו בעמודה עם מותגים במדיה החדשה?
מבחינת התוכן ניתן לראות פריחה ושינוי מהותי בשיח הבין אישי, כמו כן בהתחשבות בדעת הקהל.

מבחינה טכנולוגית ניתן לראות פריחה במובייל, ושיפור חוויית המשתמש באופן ניכר.
 
טיפ ל"סטאז'רים" הלומדים ניו מדיה
If you can't see the bright side of life, polish the dull side.

הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול