Creatives Team 26/8/2014

קריאטיבי אחד על אחד - מירב רינגל, גליפס

קריאטיבי אחד על אחד - מירב רינגל, גליפס
מירב רינגל - מייסדת גליפס

 

היי מירב, ספרי לנו עליך:

שמי מירב רינגל ואני יזמת ,יוצרת ומקימה של המותג  גליפס. מדובר בסידרת מוצרים בעלי קונספט חדשני - שלטי כניסה מוארים ומעוצבים, המשולבים עם לחצן פעמון מגע וכן במוצרים מעוצבים לכניסה ולבית.


הכל החל במפעל מתכת גדול שחמי הקים בעשר אצבעות באזור התעשייה בחולון לפני כ-40 שנה. כמי שאת תשוקותיה מובילים עיצוב וחדשנות, עלה בי לפני קצת יותר משנה הרעיון להשתמש במתכות של המפעל ולהפיק מהם משהו אחר, מיוחד ומסעיר, שלא נראה עוד לפני כן,
כך נולדה 'גליפס'.


כיום, גליפס היא חלק בלתי נפרד של מפעל המתכות והמוצר הייחודי ביותר שלו. את הקסמים של 'גליפס' יוצרים 25 אנשי צוות ומאות לקוחות שנהנים כל יום מן המוצר שמקבל את פניהם ואת פני הבאים בכניסה לבתיהם.


אני מאמינה מאד שניתן לשאוב השראה גם מהדברים הפעוטים ביותר. אני נהנית לשוטט ולהתבונן, פיזית ומחשבתית ולקבל רעיונות מכל חפץ או אדם שאני פוגשת בדרך, החל מפריטים נוסטלגיים וכלה בטרנדים וטכניקות חדשניות.

 

 

 


אני מאמינה מאד בכך שאפשר לקבל השראה מכל דבר כמעט, גם מהדברים הפעוטים ביותר. אני נהנית לשוטט ולהתבונן-גם פיזית וגם מחשבתית ולקחת אלמנטים ורעיונות מכל דבר שאני נפגשת איתו בדרך, החל מפריטים נוסטלגיים וכלה בטרנדים וטכניקות חדשניות
 


 

 

ספרי לנו על המוצר ״גליפס״:

'גליפס' הינו מותג המשלב עיצוב וטכנולוגיה. 


'גליפס design ' ו'גליפס basic' הן סדרות של שלטי כניסה מוארים שמשולב בהן לחצן מגע המפעיל את פעמון הכניסה, לכל סדרה טון ושפה משלה. 


'גליפס letters' הם אלמנטים מעוצבים, אותיות או כיתובים שונים, העשויים מתכת בחיתוך לייזר.

קריאטיבי אחד על אחד - מירב רינגל, גליפס
שלט Welcom של גליפס

מהו הקונספט של גליפס?

כיום, יותר מתמיד, קיימת מודעות לסגנון חיים, הכניסה לבית היא כרטיס הביקור שלנו, הצהרה על זהותנו ובחירותינו. 'גליפס' הוליכה את עיצוב הכניסה לבית צעד אחד קדימה ופיתחה שלט כניסה ייחודי המעוצב בטכנולוגיית מגע. 
ל'גליפס' תמהיל של מוצרים המעניקים ביטוי אישי וסגנון ייחודי לכל אדם.

קריאטיבי אחד על אחד - מירב רינגל, גליפס
גליפס דיזיין - דגם מניפה

ספרי לנו על הצוות:

למעשה, אני זו שהובלתי את הרעיון והפיתוח של סדרת המוצרים, אבל הכל היה נשאר בגדר רעיון אלמלא היה לי הגב החזק של  "זיווד ואלקטרוניקה בע"מ", המהווה תשתית יצרנית, מקצועית וכלכלית.

המפעל מונה כ-20 עובדים ולמזלי, עידן, בן זוגי, שותף איתי יד ביד בתכנון ובייצור, שולה, מנהלת המשרד, משלימה אותי בכל עניין, החל משירות הלקוחות וכלה בעניינים אדמיניסטרטיביים. בנוסף אני נעזרת במעצבים הכישרוניים והמעולים שלנו, איתם אני מוציאה לפועל כל רעיון ובחמי, בעל ידי הזהב והניסיון הכביר, אשר תמיד מוצא ומענה טכני לכל בעיה.
בכלל, אני יכולה להעיד שהמפעל שלנו נדיר בנוף התעשייתי, אמנם אנחנו עוסקים במתכות קרות, אבל האנשים חמים.

 

מהיכן עלה הצורך?

יום אחד התבוננתי בלחצן הפעמון הקונבנציונלי ושאלתי את עצמי מדוע לא לשדרג אותו לאלמנט עיצובי? המחשבה הבאה הייתה מדוע לא לחסוך את הצורך בשלט הסטנדרטי שתלוי על רוב הדלתות במדינה ולנצל את המתח הנמוך כדי ליצור שלט כניסה מיוחד שיבטא את זהותם של יושבי הבית. 

קריאטיבי אחד על אחד - מירב רינגל, גליפס
שלט כניסה של גליפס דיזיין - דגם כוכבים

מיהו קהל היעד? היכן מתבצע השיווק העיקרי של המוצר?

קהל היעד מגוון, 'גליפס' הרי מתאים לכל דירה ובית, כמובן שאנו מתרכזים באדריכלים ומעצבים, בפרויקטים חדשים וכן בבונים ומשפצים.
 

 

 

מהם מקורות ההשראה שלך?

כפי שכבר אמרתי, אני שואבת השראה מכל מה שאני פוגשת. לכן, היצירה שלי מאד מגוונת והדבר ניכר בתמהיל האקלקטי של הסגנונות ב'גליפס'. אין שפה אחידה אחת, וזה היופי.


ב'גליפס דיזיין', כל דגם נוגע בקו עיצובי שונה - החל מדגמים המתכתבים עם סגנון וינטג' וכלה בדגמים עם קו נקי והייטקי. ב'גליפס בייסיק' הקו הוא שלט מואר שמשלב ניקיון עיצובי אחיד עם עושר של חומרים גרפיים בשילוב טכנולוגית המגע. הפרינט אינסופי ומאפשר חופש יצירתי .
 

'Glyphs letters', המכיל כאמור אותיות ואלמנטים מעוצבים, שואב השראה מקווים תעשייתיים מודרניים, בשילוב משפטים המביאים השראה ואמירה פנימית.

קריאטיבי אחד על אחד - מירב רינגל, גליפס
Glyphs letters

כיצד שומרים על חדשנות בתחום מסורתי?

על ידי חשיבה 'מחוץ לקופסה'. אני מתבוננת במוצרים, בתהליכי הייצור ובאנשים וחושבת כיצד ניתן להפיק מוצרים טובים יותר בדרכים יעילות יותר. למזלי, גם בן זוגי וחמי שותפים לתפיסה זאת וכך עובר המפעל כל העת תהליך של התחדשות בתחום המוצרים ותהליכי הייצור.

 

 

 

מהו האתגר הגדול ביותר ביצירת גליפס? 

ישנם מספר אתגרים:


ראשית, האתגר שבהתאמה בין העיצוב ובין המגבלות הכרוכות בעשייה הטכנית, ההתמודדות עם מגבלות האלקטרוניקה, שלכאורה נראית פשוטה אך דורשת היבטים רבים של פיתוח, כמו למשל האתגר שביצירת טכנולוגיית המגע.


שנית, עלינו להתמודד עם התאמתו של המוצר לכל סוגי הפעמונים. ישנם עשרות סוגי פעמונים שונים בשוק והיה עלינו להתאים את המעגל האלקטרוני כך שיעבוד עם כל סוג של מתח ותכונה אלקטרונית,  כאשר האתגר הגדול שאני מציבה בפני עצמי והצוות הוא: תשומת לב לכל פרט ופרפקציוניזם אסתטי!

קריאטיבי אחד על אחד - מירב רינגל, גליפס
גליפס BASIC - שלט כניסה מעוצב לבית

האם יש תוכניות להתרחב לתחומים נוספים מעבר לשלטים ואותיות?

בוודאי. אני לא מפסיקה לחפש, לחשוב וליצור, היצירה זורמת בעורקיי ולכן אני בטוחה שאשתלב בתחומים מפתיעים נוספים ואולם, כרגע, מירב תשומת הלב מתמקדת במוצרי השלט-פעמון.

 

 

 

5 טיפים למעצבי מוצר מתחילים:

1. היו רעבים ליצירה. תשוקה להטבעת חותם אישי ולעיצוב היא הדבר ממנו מתחיל הכל.


2.זהו את הייחודיות שלכם, האמינו בה ולכו איתה עד הסוף. נכון, הדרך עלולה להיות רצופת אכזבות, אבל יהיו גם רגעי שיא והצלחה.


3.אל תפחדו לשאול, להתייעץ, ללמוד מאנשים בדרך ולהיעזר. היו עצמכם, מודעות עצמית והכרה בחסרונות היא הדרך הטובה ביותר להתגבר עליהם. אם אתם מאמינים במה שאתם עושים -תוכלו לסחוף גם את הסובבים אתכם.


4.סבלנות. גם רומא לא נבנתה ביום אחד, דברים לוקחים זמן, בהתחלה חשבתי שהכל יקרה במהירות, כיום ברור לי שרק תהליך שנבנה בחכמה ולמידה תוך כדי תנועה הוא משמעותי , נכון ומספק.


5.השקיעו במיתוג.מיתוג נכון יוצר הבדל בין עוד מוצר למוצר נחשק. המיתוג יכול להוולד מסיפור, מזהות עיצובית, שפה גרפית או מאסטרטגיה, ועדיף - מהכל ביחד.
  

הסרטון החדש של גליפס


הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול