Creatives Team 24/12/2013

קריאטיבי אחד על אחד - אורי הרמתי, YEVVO

קריאטיבי אחד על אחד - אורי הרמתי, YEVVO
אורי הרמתי VP product YEVVO

היי אורי, ספר לנו עליך:

שנים רבות שאני מתנסה בתחומי אמנות שונים, עסקתי בצילום, נגרות, צורפות, ועיצוב.
אני בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי, למדתי בתכנית זל ליזמות ובהמשך הקמתי את רשת הבוגרים שלה.

עבדתי כמה שנים ביעוץ כלכלי כשכיר וכעצמאי, ואז הקמתי את Skedook (אפליקצית iOS שעוזרת לעשות סדר באירועים מסביבינו ולגלות מה יש לעשות ובעצם בונה יומן אירועים אישי) ובהמשך הצטרפתי לצוות המיייסד של YEVVO מעט לפני ההשקה כשותף ו VP Product.

 

 

 

מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך?

כמנהל מוצר בחברת Consumer, חשוב ללמוד ולהבין את המשתמשים.
לי יש יתרון אדיר על רוב המוצרים שאני מכיר - אני רואה את המשתמשים בזמן אמת כשהם משתמשים במוצר (ב- Live video).

 

אני רואה ממה הם מתוסכלים, אני רואה ממה הם מתרגשים, אני רואה איך הם מדברים על YEVVO ואיך הם מציגים אותה.אני רואה את הסיטואציות שבהם משתמשים בYEVVO, את המקומות שמהם משדרים ואת התהליכים שהם עוברים בYEVVO. זו חוויה מדהימה.  

 

 

 

מהי חווית משתמש בעינך:

כמנהל המוצר אני חושב שאם אני מתמצת חווית משתמש למשפט אחד הכי פשוט, זה יוצא ככה:

איך אני גורם למשתמש להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש ובאותו זמן לאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה להשיג.
משפט פשוט שאפשר למלא קירות, חלונות וניירות שלמים בשביל לענות עליו.

 

 

 


בעוד שלוש שנים YEVVO משנה את הדרך שבה אנו מתקשרים והיא הדרך המרכזית לתקשורת חברתית באמצעות Live Video . 

קריאטיבי אחד על אחד - אורי הרמתי, YEVVO
צילום מסך: אפליקציית YEVVO

ספר לנו על YEVVO:

בYEVVO אנחנו לוקחים את המושג של שיתוף Sharing חוויות כמו שהוא מוכר היום ברשתות החברתיות והופכים אותו ל Participating. כל זה קורה באמצעות לייב וידאו.

 

בלחיצת כפתור אתה יוצא לשידור ובאותו רגע כל העוקבים שלך יכולים להיכנס לשידור בזמן אמת, ולתקשר, להשפיע, ולהפיץ הלאה. בעצם, מאותו רגע העוקבים שלך נמצאים איתך ושום דבר לא ודאי, לא ערוך והרבה יותר מרגש ואמיתי.   

 

 

 

מהו מייחד את קהל המשתמשים שלכם?

לשדר וידאו בזמן אמת לקהל עוקבים וגם לחברים זו חוויה יחסית חדשה לרוב האנשים וברוב המקרים גם מוזרה.
האנשים שיותר רגילים למדיה הזו מרגישים יותר בנוח להשתמש בYEVVO ולשדר ולתקשר עם הצופים וזה הקהל שאנחנו רואים שמאמץ את YEVVO בקלות וגם נשאר לאורך זמן.


אנחנו מאמנים שבקרוב וידאו ובמיוחד לייב וידאו יהפוך לחלק שיגרתי מהחיים שלנו כתוצאה משיפור של התשתיות, המכשירים והרשתות החברתיות שאפשר לראות בהן יותר ויותר וידאו.

 

האתגר שלנו במוצר ובכלל בחווית המשתמש הוא לעזור למשתמש לעבור את המחסום הראשוני של ההרגשה החדשה, זו גם אחת הסיבות שהשידור בYEVVO הוא Live or never - הוידאו לא נשמר לצופים, אם פספסת אז אין הזדמנות שניה לצפות.
אחת הסיבות לקונספט הזה היא שהוא מאפשר למשדר להיות יותר משוחרר ועוזר לעבור את המחסום.    

 

 

 


חווית משתמש בעיניי: איך אני גורם למשתמש להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש ובאותו זמן לאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה להשיג


 

 

 

ספר לנו על תהליך השקת האפליקציה:

אחרי תקופת בטא פתוחה, השקנו את הגירסא הרשמית של YEVVO לאפסטור באוגוסט 2013. לא השקנו את YEVVO סביב אירוע גדול ולא עשינו פעילות מיוחדת, למעט כמה כתבות.פנינו ליוצרי תוכן בולטים שעולם הוידאו לא חדש להם על מנת שייתנסו באפליקציה. 

 

לאט לאט התחילו להצטרף יוצרי תוכן מעולמות שונים כמו כוכבי ריאליטי, זמרים ולהקות, אנשים מעשיית האופנה ואנשים עם גישה למקומות מעניינים.
התפתחתנו והתחלנו לחדור לארצות הברית ובקרוב נתחיל להשקיע שם בשיווק.

בנינו את YEVVO בדרך שתייצר ותתמוך בצמיחה אורגנית ואנחנו כל הזמן דואגים לאפשר למשתמש לבנות קהל בדרך הנוחה ביותר ובדרך שבה האפליקציה תופץ באמצעות המשתמשים. 

קריאטיבי אחד על אחד - אורי הרמתי, YEVVO
צוות YEVVO

מהם סוגי המשתמשים המובילים?

יש לא מעט מוזיקאים בולטים, יש משתמשים בולטים שהם גם משתמשים בולטים בVine.
הם מרגישים בנוח עם המדיה וכמו שחלקם כבר אמרו YEVVO is Vine on crack.

לא חייבים להגיע עם קהל גדול לYEVVO על מנת לבלוט. אם מישהו משדר משהו מעניין, השידור יכול להגיע למאות צופים ברגע באמצעות Restream, שדומה לRetweet, בצורה הזו משתמשים אנונימים נחשפים לקהל גדול והקהילה נבנית מעצמה.    

 

 

 

מהם התכנים הכי מצולמים באפליקצייה?

אנשים לוקחים את YEVVO להמון כיוונים, כל אחד משתמש בYEVVO אחרת' יש את אלה שמצלמים בהופעות ומשחקי ספורט, יש כאלה שמנגנים ושרים, אנשים שמופיעים למצלמה, יוזרים שמחברים את הטלפון ל-Drone ומצלמים מהאויר, אקסטרים ספורט, סט צילומים, חוויות של היומיום ואירועים חדשותיים.

אני הכי אוהב לראות את האנשים שמתקשרים עם הצופים במהלך חוויות היומיום והאינטרקציות שהם חווים עם אנשים אחרים. הם לוקחים את YEVVO למקום שלדעתי הכי מעניין, ויהיה יותר משמעותי כשוידאו יהפוך ליותר מיינסטרים בתקשורת החברתית.    

 

 

 

איפה אתם בעוד שלוש שנים?

3 שנים נראה די רחוק והרשימה ארוכה עם הרבה מטרות, אבל בגדול בעוד שלוש שנים YEVVO משנה את הדרך שבה אנו מתקשרים והיא הדרך המרכזית לתקשורת חברתית באמצעות Live Video. 

קריאטיבי אחד על אחד - אורי הרמתי, YEVVO
צילום מסך: צוות YEVVO בטיול בירושלים
קריאטיבי אחד על אחד - אורי הרמתי, YEVVO
תעקבו אחרי!

הזכרת בראיון את את הפרויקט המשותף עם ה Google Glass ספר לנו על שיתוף הפעולה עם Google:

אנחנו מאוד מאמינים שבקרוב Wareble Devices יהפכו לנחלת הכלל ויישנו את הדרך שבה אנחנו מתקשרים ומתחברים לאינטרנט.
ייקח עוד קצת זמן ואיטרציות של מוצרים ואפליקציות אבל זה ייקרה.לפני כחודשיים היה האקטון של Warebales בסאן פרנסיסקו, שלושה חבר׳ה שלנו נסעו לבנות אפליקציה של YEVVO לגוגל גלאס.
 

כמובן שלא היה לנו גלאס באותו זמן, השאלנו מחברים בארץ לטובת טסטים ונסיונות. בסאן פרנסיסקו, השאלנו זוג להאקטון מחבר. רק לאחר ההאקטון קיבלנו הזמנה לתכנית והיום יש לנו 3 זוגות.אחד העקרונות המרכזיים של גוגל גלאס ושל YEVVO זה ה-State of now.

גוגל גלאס משנה את חווית צריכת התכנים ויצירת התכנים שלנו לזמן של עכשיו וזה בדיוק מה שאנחנו מנסים לעשות בYEVVO. 

 

 

 

5 טיפים לסטארטאפיסט הישראלי?

לא להפסיק לנסות.
 

לא לחכות.


לשתף וללמוד מאחרים.


לבנות את הצוות המנצח.


הטיפ הכי חשוב שיש שלא יסכימו איתי: רעיונות לא שווים הרבה, הערך האמיתי הוא ביישום הרעיון.

 

 

רוצים לנסות את האפליקצייה של אורי? 


הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול