Creatives Team 16/12/2014

בתחרות העיצוב הזו ממש, אבל ממש כדי לכם להשתתף!

בתחרות העיצוב הזו ממש, אבל ממש כדי לכם להשתתף!

בימים אלו מתקיימת תחרות עיצוב UI גדולה בפיקסל פרפקט מגזין. זו אינה סתם עוד תחרות עיצוב - מדובר בתחרות שבסופה תתקיים תערוכה (אמיתית) של העיצובים הנבחרים מתוך התחרות.התחרות היא על מנת לקבל הזמנות לרשת החברתית דריבל (Dribbble), שנחשבת כסמל סטטוס להיותך מעצב טוב.
  

 

 

קצת רקע

למי שלא יודע, חשבון דריבל משמש ליזמים, אנשי כח אדם ובעלי חברות לצוד אחר הכישרון הבא, ולמעצבים לשאוב השראה לעיצובים עליהם הם עובדים.אך דריבל אינה פתוחה לכל.

מדובר ברשת חברתית סגורה, וכדי להכנס אליה יש לזכות בהזמנה.

 

בתחרות פיקסל דריבל השנה יחולקו 20 הזמנות + פרסים נוספים (מקום ראשון גם יזכה באייפד). 

שגיא שרייבר, מעצב והבעלים של פיקסל פרפקט מגזין, הוא חבר ברשת והקים את התחרות על מנת לקדם את המודעות לדריבל בקרב הציבור הישראלי.

 

זוהי תחרות שהתקיימה לראשונה בשנת 2012 והיתה הצלחה אדירה. בתחרות הנוכחית, חלק מהשופטים הם אלו שזכו להזמנות בתחרות הראשונה ומדווחים שזכו לחשיפה גדולה ולפתחון דלתות בעקבות זאת.

"דריבל היא פלטפורמה שכל מעצב, בעל סטודיו או סטארטאפיסט צריכים להכיר.

 

סטארטאפיסטים יכולים למצוא כשרונות בדריבל ולגייס אותם לצוות, ובדריבל קשה לטעות - אם אתה שם אז אתה כנראה מעצב ממש טוב. מעצבים ישראלים חייבים להכיר את הרשת הזאת כי זה המקור מספר אחד להשראה וגם הרבה פעמים מקור לקביעת טרנדים בעיצוב של מוצרים דיגיטליים (UI)" אומר שגיא.  

מה עושים בדריבל?

בדריבל ניתן להעלות תמונות קטנות בלבד (מקסימום 600×800 פיקסלים), דבר המכריח את החברים בה לתת דגש רב על הפרזנטציה ועל חלקי הממשק שלהם.

מעצבים מעלים לדריבל כפתורים, שדות חיפוש, חלקי טפסים, אייקונים, לוגואים, סקיצות, טולטיפים ועוד. 

בתחרות העיצוב הזו ממש, אבל ממש כדי לכם להשתתף!

איך התחרות הזו יכולה לעזור לי?

למידה וצבירת נסיון: התחרות היא לא עוד סתם תחרות עיצוב. אתם תהיו חייבים לחשוב על צורת הפרזנטציה דל העבודה שלכם. דבר שיועיל לכם מול לקוחות.

 

תיק עבודות: השוט שלכם יכול להכנס ישירות לתיק עבודות שלכם כך שזה רק תורם.

 

חשיפה משולשת: התחרות מאפשרת לכם לקבל המון חשיפה ברשת, ומול קבוצת השופטים שמורכבת ממעצבים מובילים בארץ.בתערוכה שתתקיים אחרי התחרות, תוכלו לזכות מחשיפה מטורפת בקרב אנשי המקצוע שיגיעו לאירוע, וכמובן חלקם מגיעים למצוא כשרונות.

 

בנוסף, דריבל בעצמם יסקרו את האירוע בבלוג שלהם, וגם HackingUI. כך שמשתתפי התחרות והתערוכה יהנו מחשיפה ברמה בינלאומית מול עשרות אלפי (ואפילו אולי מאות אלפי) מעצבים בארה"ב ובעולם.    

 

 


התחרות של פיקסל דריבל היוותה פלטפורמה מצויינת בשבילי להכיר קצת את השוק כמו גם אחלה הזדמנות לצאת קצת מהשגרה ולעצב מה שאתה חושב שהוא יפה, ולא רק לרצות לקוח. מה גם שברגע שזכיתי פנו אלי עם הצעות עבודה והקריירה שלי זינקה וכמובן מה שהכי הכי הלהיב (רק אותי ככל הנראה) – הצטרפתי לדריבל! מרינה סוקולוב

  

 

 

אז איך משתתפים?

 

 

*ניתן להגיש עיצובים לתחרות עד ה-1 בינואר 2015. 

 

התערוכה עצמה תיפתח בתום התחרות אז השארו מעודכנים דרך פיקסל פרפקט מגזין


הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול