הכנס השנתי ה-II לניהול מוצר – הנחה לגולשי האתר!
בואו לפגוש פנים אל פנים את מובילי תעשיית ההיטק הישראלי, ותהנו משיתוף הידע המקצועי של קהילת ניהול המוצר בארץ.
הכנס מיועד לכל מי שמשפיע על אסטרטגיית מוצר בעולם הטכנולוגי:
מנהלי מוצר, אנשי UX ומעצבים, מנהלי מדיה ואנשי פרסום, מנהלי פרוייקטים בתחום התוכנה, ראשי צוותים בפיתוח ויזמים.
קוד קופון 20% הנחה לגולשי Creatives:
creatPro
בנוסף השנה: Innovation Pitch Contest
רוצים לעלות על הבמה?
בואו לספר על השינוי המשמעותי/החדשני שהובלתם במוצר שלכם לפני כל משתתפי הכנס!
ועדת הכנס תבחר את 4 מנהלי המוצר שיזכו לעלות על הבמה, והמנצח יבחר ב LIVE, בהצבעת הקהל ובחירת הועדה.
הגישו הצעה למייל [email protected] עם שם, תפקיד, שם החברה ופסקה המתארת את השינוי.
מידע ונושאים עיקריים בכנס 2014 Product Excellence
כחלק מעבודת ההכנה על הכנס הוקם במהלך השנה האחרונה Board של מנהלי המוצר הבכירים ביותר בהייטק הישראלי. במהלך הדיונים גובשו הנושאים העיקריים שיידונו במסגרת הכנס בישיבת מליאה ובשני מסלולים יעודיים:
מסלול 1: מגמת העברת מוצרים לענן
המגמה של העברת מוצרים לענן היא ברורה ורחבה. מעבר זה מציב אתגרים חדשים בפני מנהלי המוצר ומערב תחומים של B2B עם B2C, שינוי תפיסה בניתוח שוק, תמחור, הנפקת גרסאות, קצב מכירות ועוד.
מסלול 2: תפקיד מנהל המוצר – בשינוי מתמיד
פעילות ניהול המוצר היא רחבת היקף: החל מבדיקת טרנדים חדשים בשוק, אל קצה אחר התומך בפיתוח ולקוחות פעילים.
מסלול זה ידון בכלים חדשים, שיטות מתפתחות, מטריקות יחודיות ואתגרים מתחדשים.