Creatives Team 25/6/2013

קריאטיבי אחד על אחד - עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec

קריאטיבי אחד על אחד -  עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec
עומרי אוירי

ספר לנו עליך בקצרה
היי, שמי עמרי אוירי ואני VP Product ב-Hippotec, אמון על תחום ה-Product בפרויקטי החברה ופריק חווית משתמש לא קטן. בהשכלתי מהנדס תעשיה וניהול.


מה הוביל אותך לתחום המובייל?
האמת שהרבה מזל. תמיד חייתי ונשמתי web, וכשנכנסתי לראשונה כסטודנט לשוק מחפשי העבודה, משרה קטנה ומאתגרת פתחה אותי לעולם המובייל, משם כבר לא יצאתי.


כיצד קריאטיביות באה לידי ביטוי בתחום שלך? והיכן אתה מצליח להתבלט?
יש לי משיכה לא מוסברת למוצרים שנראים טוב. מהעכבר במשרד, דרך השעון שעל היד שלי ועד לממשק שאני מאפיין בכל פרויקט. מאבק ה Form vs Function הוא מאבק תמידי שפוגש אותי גם בעבודה וגם מחוצה לה.

קריאטיבי אחד על אחד -  עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec
צוות היפוטק
קריאטיבי אחד על אחד -  עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec
מתמחים באפליקציות
כיצד היית מסכם את אופי שוק המובייל בישראל?
כולם רוצים אפליקציה! כולם חושבים שיש להם את הרעיון הבא ומוכנים להשקיע את כל כולם בפרויקט שלהם. לא סתם ישראל היא בירת הסטארטאפים.
יחד עם זאת, פיתוח למובייל אינו פשוט, דורש נסיון ויכולות גבוהות ולכן אופציית ה-outsourcing פופולארית כ"כ בתחום זה.


לאיזה תחומים בשוק אתה אוהב לפתח אפליקציות?
הסיפוק הגדול ביותר הוא לראות רעיון הופך למוצר מפתקד, הסיפוק הופך גדול יותר כאשר רואים איך המוצר נקלט על ידי המשתמשים ומייצר את השירות/החוויה שנועד לתת.
אני לא חושב שיש לי תחום ספציפי שאני אוהב במיוחד, אבל אין ספק שאני תמיד שמח לקחת בתחום חדש.


מהי הפלטפורמה המועדפת עליך ולמה?
אני איש iOS וחובב Apple לא קטן. אני פשוט סבור שכדי לייצר מוצר מנצח שמתפקד הכי טוב שאפשר, חברה צריכה לייצר גם את התוכנה וגם את החומרה בעצמה. החוק הזה זה מוכיח את עצמו בכל תחום טכנולוגי שאני מכיר והמגמה הזו רק גדלה ומוכיחה את עצמה.
ולא, אין לי בעיה עם "הגן הסגור".
 
קריאטיבי אחד על אחד -  עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec
אפליקציית Shvoong מבית Hippotec
קריאטיבי אחד על אחד -  עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec
אפליקציית אייפד לרופאי שיניים
כיצד תמליץ לבחור בפלטפורמה הנכונה להשקת מוצר חדש?
יש המון שיקולים כדי לבחור את הפלטפורמה הנכונה אבל אני חושב שההחלטה היא נגזרת של התשובות לכל השאלות שייזם צריך לשאול את עצמו קודם עוד לפני כן:
מה מטרת האפליקציה? מה חשיבות חווית המשתמש בה? מיהו שוק המטרה? ועוד שאלות שרק בעזרתן אפשר לקבל החלטה מהי הפלטפורמה הנכונה, שכן חברה שמפתחת מוצר לעצמה וקונה את המכשירים בעצמה תקבל החלטה שונה מייזם המפתח אפליקציה חברתית שתשווק בחנות האפליקציות.


מהי האפליקצייה האהובה עליך ביותר?
יש המון, ואין לי אחת שהיא פייבוריטית ממש, אבל כיוון שזה בלוג שמדבר עיצוב, חשבתי ש-Kuler של Adobe לאייפון יהיה מוצר שממש מגניב להציג וממש שימושי לעבודתו של מעצב.


כיצד מייצרים חווית משתמש מנצחת במובייל?
מתחילים מההבנה הבסיסית שבמובייל יש פחות נדל"ן וצריך לדעת להסתגל לזה. שימרה על סדר והיררכיה של המידע והמסכים, הפנמה אמיתית של מה חשוב יותר ומה פחות הם היסודות לחוויה מנצחת.
 
קריאטיבי אחד על אחד -  עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec
עוד פרויקט נולד
מהם האתגרים הגדולים ביותר בפיתוח אפליקצייה לסטארטאפים?
סטארטאפ הוא היישות הכי דינאמית שיש בעולם העסקים, בשונה מארגון גדול, בסראטאפ החלטות ושינויים מתרחשים בזמן אפסי ולעיתים תוך כדי עבודה. כחברה הנותנת שירותים לעולם היזמים והסטארטאפים, התמודדות עם שינויים באפיון תוך כדי עבודה היא בהחלט האתגר הגדול ביותר עבורנו.


מהם המגמות העתידיות שניתן לזהות כבר עכשיו בתחום למובייל?
אני חושב שהמגמה הכי ברורה היא אימוץ המובייל לתוך ארגונים, השימוש בפלטפורמות ה-iOS ו-Android ליצירת פתרונות פנים ארגוניים היא בהחלט המגמה המעניינת ביותר שאנחנו חשים כרגע.


מהם הטיפים הטובים ביותר שאתה יכול לתת למפתחי אפליקציות צעירים?
תהיו מוכנים להשקיע את כל הזמן שיש לכם. כדי להפוך רעיון לאפליקציה מוצלחת עם היקף משתמשים דרושה המון עבודה... ומעט מזל.

 
קריאטיבי אחד על אחד -  עמרי אוירי, VP Product בחברת Hippotec
תודה רבה לעמרי!
קישור לתיק עבודות בקריאטיבס
http://creatives.co.il/hippotec/


קישור לאתר
http://hippotec.com/

הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול