תלמה מובילה את שוק דגני הבוקר עם קורנפלקס של אלופים, למרות זאת לאחרונה הוציאה מוצר חדש שנקרא קורנפלקס מלא של אלופים.
הקונספט: יותר טוב מהכי טוב
הקמפיין נעשה במסגרת סדנת קמפיין במכללה למנהל
קריאייטיב: נועם טורנברג ודרור רוזנפלד
שלטי חוצות
פעילות גרילה ואינטרנט:
הצבנו את כספי באמצע שדרות רוטשילד עם סל והזמנו אנשים להתחרות מולו בתחרות קליעות
ולאחר מכן המנצחים קיבלו תמונה עם כספי והקדשה בעמוד הפייסבוק של תלמה
חושב שאתה יכול לנצח את הכי טוב? בוא תנסה
חסות וקידום מכירות
החלטנו לחלק חולצות כדורסל של קורנפלקס מלא לילדים ומשפחות במשחק שמאגד את השחקנים הכי טובים