אפליקציית מייגירל, הפרוייקט הראשון שלי במסגרת השותפות שהקמתי בהפקה עצמאית וייחודית מסוגה (פיתוח - חברת iPhSoft). האפליקציה הציגה לראשונה (בשנת 2009) יכולות וידאו אינטראקטיבי באייפון. פשוט שינינו את חוקי המשחק, לא פחות ולא יותר, וקיבלנו חשיפה אדירה מאתרים רבים ומאפל בכבודם ובעצמם. עם הזמן אפל החליטו לשנות את המדיניות שלהם לגבי אפליקציות המציגות אינטראקציות הנחשבות בעלות אופי "מיני", והסירה את האפליקציה שלנו מהחנות לאחר שצברה עשרות אלפי הורדות בתשלום. חשוב לי להדגיש שאין באפליקציה כלל עירום מלא או אקטים מיניים כאלו ואחרים (המטרה היתה ליצור גם גרסה נוספת עבור הנשים עם דוגמן במקום דוגמנית במידה ותהיה הצלחה), והרוח שהובילה אותנו היתה הרעיון לשחק עם וידאו של אדם על עיקרון הטמגוצ'י.
הכי טוב להתחיל להבין את הפרוייקט בצפייה בתוצאה המוגמרת. צפו בוידאו כדי לראות את האפליקציה בפעולה. העיקרון המנחה של האינטראקטיביות הוא שפעולת המשתמש משפיעה באופן ישיר על הוידאו ומגיבה למשתמש. בנוסף, יצרנו אשליה של תקשורת בין העולם האמיתי לעולם הוירטואלי ע"י אפשרות גרירת חפצים והעברתן לדוגמנית, ומתן תחושה של השפעה על הוידאו למרות שהכל מתוסרט ובנוי מראש. אסביר בהמשך..
כמו כל הפקה טובה, הכל מתחיל בסטודיו.
מספר מפגשים והחלטנו לקחת לפרוייקט את אלנה רוקח, דוגמנית מבטיחה מסוכנות "רוברטו" ששיתפה איתנו פעולה והתלהבה מהרעיון היצירתי. כתבנו את התסריט לפעולות השונות שניתן יהיה ליצור מולן אינטראקציה באפליקציה והתחלנו לצלם את הפקות הוידאו עם הפרופס השונים.
אחרי צילומי הוידאו ישבתי לעצב את כל ממשק המשתמש של האפליקציה, האייקונים והתפריטים השונים.
והתקדמנו מספר סבבים מול העיצוב והפיתוח עד שהגענו לתוצאה הרצויה
גרירת האובייקט משפיעה על התקדמות הוידאו
מה שיוצר חוויית אינטראקטיביות שונה לחלוטין וגבוהה ביותר
כמובן שהוספנו אפשרויות של יותר מגרירה של אצבע, והרחבנו לפעולות מולטי-טאץ'. כך למשל יכולתם להעניק מסאג' מפנק לדוגמנית ולראות כיצד היא מגיבה בהתאם לפעולות.
או אפילו לנשוף עליה ולראות כיצד היא קופאת מקור (ביקיני זה לא עסק מחמם במיוחד).
כאן אפשר "לדגדג" את הדוגמנית והיא תגיב למקום הספציפי בו דיגדגתם אותה.
תפריט לדוגמה. האפליקציה כללה שלושה תפריטיים עיקריים: אינטראקציות הכוללות פעולות מול הדוגמנית כאשר היא הנושא עצמו, פעולות הקשורות לאוכל ופעולות הקשורות לחפצים שונים.
כמובן שצריך לעצב אייקון ומספר מסכים לשיווק ברשתות החברתיות ובעמוד האפליקציה (סקס מוכר כבר אמרתי..?)
לסיום, נקנח בעוד וידאו עם דוגמאות חיות מתוך האפליקציה
אז חברות יקרות, אני יודע שהפרוייקט סקסיססטי וכבר קיבלתי עליו מספיק בראש - אבל אם תנשמו יצירתיות לשמה אין ויכוח לגבי האינטראקטיביות, החדשניות והיכולות שהאפליקציה הציגה. מדובר בהצלחה מסחררת ובקשות שעד היום מתקבלות לגבי "היכן ניתן להוריד את האפליקציה" (ואני מזכיר שזהו פרוייקט שיצרתי ב- 2009). מקווה שתקחו הכל ברוח טובה כפי שצריך להיות - אם אפל לא היו מסירים לנו את האפליקציה גם אתן הייתן זוכות לאפליקציית המייבוי הנחשקת.