את התחרות מלווים צוות שופטים מוכשר במיוחד הכולל:
אם אחרי כל מה שאנחנו יודעים על הרגלים ואינטרקציה בין אנשים, היינו צריכים להמציא את המייל מחדש, איך הוא היה נראה? מה היה בו וכיצד היו משתמשים בו?
הדפדפנים השונים הם תמיד אותה הגברת בשינוי אדרת. המציאו את דפדפן המובייל החדש, איך הוא יראה? מה יהיה בו וכיצד ישתמשו בו? (יתרון משמעותי למי שיחשוב גם על קונספט לווב)
אפליקציות הפיננסיים הינן עמוסות ואינן ארגונומיות למשתמשים. בחרו קטגורית פיננסיים כרצונכם (בנקאות, שוק ההון, פורקס ועוד) הנגישו, שכללו וחדשו אותה.
אתרי החדשות כיום דורשים רענון והתאמה להרגלי הצריכה החדשים.
המציאו את הדרך והנראות החדשנית לצריכת תוכן חדשותי!
חשוב לציין כי, היוצר אינו ממחה את הזכויות בעיצוב לחברה והעיצוב יחשב כרכושו הבלעדי של היוצר לכל דבר ועניין, בין אם העיצוב נבחר כזוכה בתחרות ובין אם לא (..לתקנון התחרות המלא..)