Creatives Team 28/11/2013

שלא תשתה לי ציוץ!

שלא תשתה לי ציוץ!
אם שותים לא מצייצים, בשביל זה עוקבים - קרדיט אתר Mashable.com

טוויטר השיקה תהליך אימות חדש למצייצים הצעירים שלה אחר מותגי אלכוהולכגון ובירה הייניקן.
התהליך כולל מסך חדש המבקש מהעוקב לציין את גילו ולאשר את תנאי הצהרת הפרטיות בטרם יוכל לעקוב בפועל אחר מותגים אלכוהלים.

שלא תשתה לי ציוץ!
תהליך האימות - צילום מסך Mashable.com

בינתיים הצטרפו למהפכה מותגי על כגון: היינקין, בקרדי ובאד לייט.

אז אם מישהו מכם הוא מותג אלכוהולי, כאן ניתן להירשם לתהליך האימות החדש.

 

 

לקריאת הכתבה באתר Mashable


הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול