Creatives Team 31/10/2013

פרויקט ״ספקטרום אאא״

פרויקט ״ספקטרום אאא״
אאא  השיקו פרויקט חדש ומסקרן בשם "ספקטרום אאא" - זו לא רק משפחת פונטים חדשה, אלא מערכת מודולארית של 10 פונטים הניתנים לסידור בשכבות במגוון רחב, כך שכל אחד יוכל ליצור צורות אות חדשות בעצמו מתוך אינסוף האפשרויות.

את מערכת הפונטים עיצב המעצב והאנימטור רועי סטרדי, אשר שיתף פעולה בעבר עם אאא ביצירת טריילרים אנימטיביים לפונטים אחרים של אאא, כגון מוזאון וסטנגה. 
פרויקט ״ספקטרום אאא״
פרויקט ״ספקטרום אאא״
הרעיון הראשוני היה ליצור גופן עברי בשכבות שיהיה ורסטילי ודינאמי, מכיוון שקיימים מספר מועט, אם בכלל, של גופנים עבריים רב-שכבתיים. 
היתרון ברב-שכבתיות של הפונט הוא שכל אחד יכול להוציא נראות שונה ממנו ויכול לאורך זמן להשתמש בו בצורות שונות ובצבעוניות מגוונת - אפשר להשתמש בכמה משקלים שרוצים, אם זה רק אחד או שניים, או בכולם בו-זמנית. 

תהליך העיצוב והפיתוח של סטרדי התחיל לפני כ-8 חודשים והוא שאב את ההשראה הצורנית מגופני כותרת שהיו נפוצים במערכות שילוט ישנות.   
מערכת הפונטים מיועדת לשימוש בכל התוכניות הגרפיות הנפוצות והיא אידיאלית לשימוש בכותרות, לוגואים, ע"ג אריזות וכרזות וניתן להשתמש בה בכל סוג של מדיה גרפית שמאפשרת עבודה בשכבות, כגון חיתוכי לייזר, שילוט, חיתוכי מדבקה וכו'. 
פרויקט ״ספקטרום אאא״
פרויקט ״ספקטרום אאא״
אאא משקיעה זמן ומחשבה בכדי להחיות חיים בשוק הפונטים הקיים כיום בארץ, אם זה בכך שקהל המעצבים נתן את השם למערכת הפונטים החדשה דרך דף הפייסבוק של אאא, או הטיזר האנימטיבי הצבעוני שעיצב והנפיש סטרדי או האופציה לרכוש את הפונטים במחיר מיוחד לכבוד ההשקה כולל גודיז שווים - אז אם בא לכם להיות חלק, יש עוד כשבוע למכירה המוקדמת אך היא מוגבלת למספר קונים אז כדאי להכנס ולבדוק לפני שיגמר!
פרויקט ״ספקטרום אאא״
פרויקט ״ספקטרום אאא״
פרויקט ״ספקטרום אאא״
 לאתר המכירה כנסו ל "אאא"

הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול