Creatives Team 23/6/2014

קריאטיבי אחד על אחד - שני אלוני, MarketMe

קריאטיבי אחד על אחד - שני אלוני, MarketMe
שני אלוני, צילום דייב שוורץ

היי שני, ספרי לנו עליך:

לומר את האמת, אני לא טובה במסגרות, תמיד חשבתי מחוץ לקופסא מחוץ לתקציב ולא בשעות הבוקר. הייתי 8 שנים שכירה בחברות מאוד גדולות בתחום הדיגיטל בארץ ותמיד הרגשתי תסכול גדול של חוסר מימוש, של מוגבלות ושל עייפות החומר.

 

כמובן שאני אסירת תודה והערכה לכל מקום עבודה שבו נכחתי אבל הרצון לפתוח מקום משלי לתת את השירות השיווקי הנכון, לקבל יד חופשיה ויצירתית מהלקוחות ולהוביל אותם ליעדים חדשים היה חזק כדי לוותר עליו בשביל התואר הבאה כשכירה.

 

הייתי צריכה גיוון, חופש יצירתי ועצמאות ולכן פתחתי את MarketMe. 

 

 

 


התמדה, למידה, העשרה אין סופית, הקיפו את עצמכם תמיד סביב אנשים שאתם לומדים מהם והתרחקו מאנשים או מקומות שלא מנוהלים נכון. יש הרבה דברים שאסור שיוטמעו בתהליכי השיווק וזה מתחיל מהבסיס


 

 

 

איזו בשורה מביאה עימה MarketMe לעולם השיווק הדיגיטלי?

ב MarketMe אנחנו חושבים טיפה אחרת מכולם, הבנתי שכדי לנהל את הצד השיווקי של לקוח מסוים לא צריך לשבת איתו במשרד אלא להפך, שמתי לב שדווקא כלקוח חיצוני אוכל להביא את הבשורה ללקוחות שלי ומכאן האמת שמובילה אותי בעסק: לא אקח לעולם לקוח שלא ארצה לקנות את המוצר שלו וכלקוחה שלו אני אדאג שהוא משווק החוצה כראוי,  בצורה הטובה והנכונה ביותר לו ולצרכים שלו. 

 

יש פלטפורמות מאוד ברורות היום בעולם של שיווק דיגיטלי, "כולם" "צריכים" להיות בפייסבוק, "כולם" "צריכים" לפתוח אינסטגרם וכד' וזה ממש ממש לא נכון, מה שנכון לאחד לא נכון לאחר, שאני מגיעה ללקוח אני קודם רואה איפה הוא היום, בונה לו תוכנית שיווק מסודרת, מגדירה יעדים חדשים, מנקה מה שלא מתאים ומתחילה לבנות מחדש מדויק. 

 

מיתוג לא טוב, יכול להרוס הכל, אם אתה לא נראה כמו שאתה צריך מבפנים ומבחוץ המסר שלך לא יועבר. בעיניי זה האבני יסוד של כל מקום. היום יש כל מיני עסקים שמלווים שיווקית אבל המודל שלי הוא שונה, אנו חברה קטנה ובוטיקית שמלווה צמוד את הלקוח בכל הפלטפורמות השיווקיות שלו ואת הספקים שלו ונותנת לו ראש שקט בנושא. 

 

אחרי הרבה שנים בתחום אני לא מתפשרת על בנוניות ואני באה עם הצבא שלי שמוכן לעשות מהפכה ולהביא את הנצחון הביתה ללקוח. בנתיים, עוד לא הכרתי מתחרים בעלי אותו מודל.   

קריאטיבי אחד על אחד - שני אלוני, MarketMe

לאילו סוגי לקוחות מתאים השרות?

לקוחות בסדר גודל בינוני ומעלה, כאלו שיש להם תקציב שיווקי יפה והם צריך את ההדרכה והניהול המדוייק של פריסת העוגה והוצאתה לפועל. כאלו שרוצים ומוכנים לשינוי מהותי בעסק.

 

 

מהי קריאטיביות בעיינך?

שאלה קשה, אבל במקום להתפלצף אני חושבת שאני אשיב בכך שכל פעם שראיתי קמפיין שריגש אותי או גרם לי להזדהות זה היה קריאטיבי בעיני. הפיצוח של קריאטיביות בעולם השיווק היא לדעת לגעת בלקוח שלך, עשית את זה, ניצחת מבחינתי.  

 

 

 

ספרי לנו קמפיין מוצלח שהובלת בשנה האחרונה:

הקמפיין הפרסומי של זאוס, היה פשוט וקולע וסיפק ללקוח את כל התשובות למה כדאי לו לעשות מנוי במקום. מאחר והמקום מספק חוויה כוללת של מגוון אפשרויות לכל סוג של ספורט היה חשוב להוציא זאת החוצה ולהראות לכל לקוח פוטנציאלי שכאן הוא יוכל למצוא את התשוקה שלו. בכל מקום שהוא הלך, הוא פגש במודעה שסיפקה עוד סיבה, אחרת לגמרי מקודמתה למה כדאי: כי יש חניה חינם, כי יש בריכה חצי אולימפית, כי יש מעל 135 סוגים שונים של חוגים, כי יש בי"ס לשחייה וכד'.

 

הקמפיין היה הצלחה מסחחרת והביא תוצאות מדהימות, הצלחנו להגדיל את כמות המנויים ב1/3 ועכשיו אנחנו ימים ספורים לפני הקמפיין ה 2 שהפעם יהיה כבר מיתוגי יותר וייצב את זאוס כמועדון הספורט הטוב ביותר בישראל (כך קבע אתר MAKO ולי רק נותר להסכים ולהפיץ את הבשורה החוצה) (:

קריאטיבי אחד על אחד - שני אלוני, MarketMe
קמפיין זאוס
קריאטיבי אחד על אחד - שני אלוני, MarketMe
קמפיין זאוס

מהם מקורות ההשראה שלך?

בחו"ל באופן כללי מבינים הרבה יותר את צרכי הלקוח וחווית הקניה.נתחיל בזה שאתה נכנס לחנות בגדים או מוצרים מחכה לך שקית קניוות שיהיה לך נוח וקל לאסוף ולרכוש עוד ועוד מוצרים, יש תמיד אנשי מכירות מסיבי פנים לעזור לך בכל דבר שתצטרך וחווית הקנייה הופכת פשוטה וקלה, בארץ עוד לא ממש מבינים זאת.לא בשטח ולא בדיגיטל, חווית המשתמש באון ליין רחוקה מלהיות נעימה ובשטח יש עוד הרבה עבודה לעשות...הרשתות הגדולות כמו ויקטוריה סיקרט והאחות הקטנה PINK, עושים זאת ביד רמה.  

 

   

 

כיצד משמרים פעילות און ליין ואוף ליין במשך זמן?

דואגים לדבר ללקוח בשפה שלו, מבינים מה התוכן שהוא אוהב לקבל ממך ומספקים לו את זה. לדוגמא ב"גזיבו", הבנו מהר מאוד מי הלקוח קצה שלנו: הוא אוהב את החיים והחיים אוהבים אותו, הוא אוהב לחיות נכון ולנצל כל רגע בחיים ולכן יצרנו אסטרטגיה תחת הסלוגן של :
"LIVE RIGHT" בה כל הפעילויות שלנו, שטח ואון ליין יהיו סביבה.

 

מסיבות קיץ מטורפות (בכל פתיחת וסגירת עונת הקיץ), ימי ספורט, תחרויות גלישה, חוג יוגה וסאפ, סדנאות גלישה ברחבי הארץ דרך המועדון, ימי כיף לחברים, מתנות מפנקות בימי הולדת, סרטונים הממחישים את החוויה של המקום.

 

פעילויות און ליין סביב התוכן הזה תמיד והאינסנטיבים בהתאם, רק דברים בריאים וטובים לגוף ולנפש.

בנוסף, אנחנו שמים את האנשים שלנו בפרונט, גם בוידאו, גם בעמוד הפייסבוק וגם באינסטגרם, אין שם דוגמנים ואין שם אילוסטרציות יש שם את האנשים שמרכיבים את הDNA של המקום וזה מנצח.

קריאטיבי אחד על אחד - שני אלוני, MarketMe
קמפיין מנודיאל, לקוח: גזיבו ביץ קלאב - Creative 507

איפה MarketMe בעוד 3 שנים:

אחד הדברים שאני מאוד גאה בהם זה הספקים שאני עובדת איתם ומרקט מי בעוד 3 שנים בעזרת השם, תשב במשרד עם כל הספקים שלה תחת קורת גג אחת, קריאיטיבית ומעשירה במיוחד, עם לקוחות לייף סטייל מיוחדים שנבחרו בקפידה ותוביל עוד ועוד לקוחות להצלחות החדשות שלהם. אולי גם עם עוד סניף אחד בפריז והשני באיטליה, ככה בקטנה.  

 

 

 

טיפ לאנשי שיווק צעירים:

התמדה, למידה, העשרה אין סופית, להקיף את עצמכם תמיד סביב אנשים שאתם לומדים מהם ולהתרחק מאנשים או מקומות שלא מנוהלים נכון.יש הרבה דברים שאסור שיוטמעו בתהליכי שיווק וזה מתחיל מהבסיס.ניהול נכון של הזמן ועם הכלים הנכונים יגרום לכם לראות תמונה רחבה ומדוייקת בהרבה יותר. אגב, אני עדיין לומדת איך לנהל את הזמן שלי נכון (כותבת את הטקסט הזה בשעה 01:25 AM)   

 

 

 

 


הדיווח נשלח בהצלחה
הדיווח לא נשלח בהצלחה, אנא נסה שנית
אנא רשום תגובה...
האם ברצונך לבצע את פעולה
המשך
בטל
האם ברצונך להמשיך בפעולה?
אישור
ביטול